top of page

Київська міська клінічна лікарня №11 постійно працює над покращенням доступності медичного закладу для маломобільних груп населення та людей з інвалідністю.


Ми прагнемо зробити якомога більше для зручності пацієнтів та їх перебування у нашому лікувальному закладі. З метою отримання безбар’єрного доступу в закладі створені заходи, відповідно до діючих стандартів.

 

Фізична безбар’єрність:

 

  • Головний вхід облаштований пандусом для пацієнтів із особливими потребами

  • Приміщення частково облаштовано тактильними табличками для осіб із вадами зору зі шрифтом Брайля

  • Наявні санітарні кімнати для маломобільних груп населення

  • Працює чат-бот для жестової мови

 

Інформаційна безбар’єрність:
 

  • Кожен пацієнт має право відмовитись від тієї чи іншої процедури, що зазначається письмовою згодою пацієнта

  • Вся інформація є конфіденційною (лікар-пацієнт)

  • Відділення облаштовані всіма можливими інформаційними брошурами, наклейками та табличками з інформацією та телевізійними панелями

  • У закладі є можливість телемедичного консультування

 

Цифрова безбар’єрність:
 

  • Заклад забезпечений вільним доступом до мережі Wi-fi

 

Суспільна та громадська безбар’єрність:
 

  • Заклад забезпечує всім пацієнтам рівний доступ до медичної допомоги, незалежно від статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану, віку, інвалідності, раси, релігії, етнічної приналежності

  • Пацієнт має можливість залишити відгук про заклад чи лікаря на сайті, мережі Facebook та Google

 

Освітня безбар’єрність:
 

  • Медичний персонал постійно проходить навчання та підвищує кваліфікацію
     

Економічна безбар’єрність:
 

  • Проводимо комплекс заходів і практик, які допоможуть працевлаштувати представників вразливих верств населення, зокрема осіб з інвалідністю, пенсіонерів, студентів без досвіду роботи, вагітних жінок і батьків у декреті

  • Впроваджуємо програми з професійної підготовки, кар’єрної орієнтації

  • Навчаємо фінансовій грамотності, розвитку підприємницької культури

  • Надаємо консультаційну підтримку

  • Створюємо додаткові можливості для дистанційної роботи 
     

Нормативна база, документи:

 

  • Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення на 2009-2015 рр. «Безбар’єрна Україна» №784 від 29.07.2009 р.

 

Новини:

Сервіси:

 

Для забезпечення соціального захисту людей із вадами слуху між КМКЛ №11 і громадською організацією «Українське товариство глухих» укладено договір співпраці по забезпеченню у закладі перекладу жестовою мовою для виконання вимог при контактуванні з НСЗУ.

 

Для цього на території нашої лікарні розклеєні інформаційні плакати з детальною інструкцією щодо використання системи відеозв'язку з перекладачем жестової мови «Сервіс УТОГ».

 

Системою можна скористатися як за допомогою смартфона, так і за допомогою комп'ютера (за умови, що там буде підключена відеокамера з мікрофоном та колонки для звуку).

Посилання на сторінки «Безбар’єрності» установ, підпорядкованих структурним підрозділам КМД(В)А чи РДА:

 

Ми продовжуємо рухатись вперед та працювати над створенням безбарʼєрної медицини!

bottom of page